Вихователь методист



Організовує освітній процес у  ЗДО № 27 «Незабудка»

Мелешкова
Тетяна Анатоліївна

Освіта — повна вища (Волинський Національний університет ім. Лесі Українки)
Спеціальність — викладач дошкільної педагогіки та психології; вихователь дітей дошкільного віку
Кваліфікаційна категорія — «Спеціаліст вищої категорії»
Педагогічний стаж — 30 р.

                Методичний кабінет ЗДО:

є центром методичної допомоги педагогічним працівникам та поширення психолого-педагогічних знань серед батьків щодо розвитку, виховання та навчання дітей дошкільного віку, наповнений різними матеріалами:
—         наочно-дидактичними посібниками, іграми,
—         демонстраційними картинами та науковою,
—         навчально-методичною літературою.

Форми методичної роботи в ЗДО з педагогами:

  • Колективні:
інструктивно-методичні наради, педагогічні ради, педагогічні читання, теоретичні семінари, семінари-практикуми, колективні перегляди освітнього процесу.
  • Групові:
методичні об’єднання вихователів дошкільних груп, робота творчих груп,консультації.
  • Індивідуальні:
Наставництво, самоосвіта, взаємовідвідування, робота над проблемними питаннями, атестація.

Напрямки методичної роботи в ЗДО:

  • вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя;
  • стимулювання творчого потенціалу;
  • підвищення педагогічної культури вихователів;
  • вдосконалення педагогічної майстерності;
  • формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.

Принципи методичної роботи в ЗДО:

  • гуманізм, демократизм;
  • педагогічна співпраця з вихователем;
  • робота в режимі довіри, доброзичливості;
  • творча атмосфера, стимулювання творчої активності;
  • допоміжно-регульований контроль;
  • надання вихователеві права вибору;
  • системність методичних заходів;
  • щоденна допомога;
  • випереджальний характер методичної роботи.

Методична робота в сучасному ЗДО сьогодні має бути:

  • організована на якісно новому рівні
  • відповідати сучасному соціальному замовленню суспільства та держави (оперативність та мобільність);
  • мати випереджальний, аналітичний і творчий характер (прогнозування, діагностування);
  • базуватися на принципах науковості, системності, послідовності, наступності, конкретності;
  • будуватися на діагностичній основі, диференційовано, з урахуванням запитів кожного педагог

ШАНОВНІ БАТЬКИ!

Пропонуємо Вам ознайомитися із цікавою статтею Лариси Присяжнюк «Літній оздоровчий період в умовах карантинних обмежень»

(журнал Дошкільне виховання №7/2020р.)

Переходьте за інтернет — посиланням та знайомтеся з корисною інофрмацією.

«Літній оздоровчий період в умовах карантину «

Шановні колеги!

Приєднуйтесь до нашого колективу у проведнні челенджу «Весела вишита маска із логотипом закладу».

Шановні діти, батьки, педагоги!

Запрошуємо Вас долучитися до участі в онлайн — фестивалі «Ми діти твої Україно!» вихованців ЗДО            м. Луцька та переглянути яскраві моменти дитячого життя в відеороліках перейшовши за вказаним посиланням.

Посилання_25.05  

для перегляду відео роліків до Дня Захисту Дітей!!!

Дорогі, любі наші матусі!

З Днем матері сердечно я вітаю!
Хай серце материнське не щемить,
Хай діти люблять, радують, втішають,
І в кожнім дні щаслива буде мить.

Бажаю я поваги і віддачі,
Коли дорослі стануть дітлахи.
Хай переслідує здоров’я і удача,
Й до радості ведуть усі шляхи!

 

 Карантин та самоізоляція не привід нудьгувати. Це чудовий час, який допоможе нам усім поповнити свій багаж новими знаннями, зайнятися самоосвітою, навчитися користуватися новітніми засобами ІКТ, доробити закинуте, впровадити у роботу отриманий раніше запас знань, умінь та навичок,  розпочати щось нове і цікаве. Стати зразком не тільки для себе, а і для оточуючих навколо. Успіхів Вам, мої колеги, у дистанційній роботі. (07.05.2020р.)

Шановні педагоги ЗДО№27!

А щоби креативніше Вам проводилася робота, пропоную ссилку на веб — портал «Всеосвіта» https://vseosvita.ua/, на сторінках якого багато різноманітного, цікавого, пізнавального, сучасного матеріалу.

                Після реєстраціїї на порталі Ви будете мати змогу пройти безкоштовні он лайн вебінари, семінари, тощо та  отримати сертифікат з кількістю годин, який буде, Вам зарахований при проходженні курсової кваліфікаційної перепідготовки до атестаціїї.

Як приклад, пропоную переглянути отриманий вже сертифікат, вашою колегою, керівником музичним ЗДО№27 Поварчук Оксаною Владиславівною:

а також пропоную, сьогодня, 07.05.2020року, пройти по поданій ссилці:

Семінар – тренінг для вихователів

«Розвиток комунікативної культури та творчості педагогів в сучасному дошкільному закладі»

ШАНОВНІ БАТЬКИ!

     ПОРИНЬТЕ У СВІТ КАЗОК ТА ДИТЯЧОЇ ЛІТЕРАТУРИ ПІД ЧАС                 КАРАНТИНУ       РАЗОМ ІЗ СВОЇМИ ДІТЬМИ. А ЩОБИ УСІМ БУЛО ЦІКАВО ТА РЕЗУЛЬТАТИВНО ПРИЙМІТЬ ДО УВАГИ НАСТУПНІ ПОРАДИ.

Форми роботи з батьками в умовах ЗДО

Відвідування родини дитини

Відвідування родини дитини багато дає для її вивчення, встановлення контакту з дитиною, її

батьками, з’ясування умов виховання, якщо не перетворюється у формальний захід.

Педагогові необхідно заздалегідь погодити з батьками зручний для них час відвідування, а

також визначити мету свого візиту. Прийти до дитини додому — це прийти в гості. Виходить,

треба бути в гарному настрої, привітним, доброзичливим. Варто забути про скарги,

зауваження, не допускати критики на адресу батьків, їхнього сімейного господарства,

способу життя, поради (одиничні!) давати тактовно, ненав’язливо. Поведінка і настрій дитини

(радісний, розкутий, притихлий, збентежений, привітний) також допоможуть зрозуміти

психологічний клімат родини.

День відкритих дверей

День відкритих дверей, будучи досить розповсюдженою формою роботи, дає можливість

познайомити батьків з дошкільним закладом, його традиціями, правилами, особливостями

освітньо-виховної роботи, зацікавити нею й залучити до участі. Проводиться як екскурсія по

дошкільній установі з відвідуванням групи, де виховуються діти батьків, які прийшли. Можна

показати фрагмент роботи дошкільної установи (колективна праця дітей, збори на прогулянку

й ін.). Після екскурсії й перегляду завідуюча або вихователь-методист розмовляють з

батьками, з’ясовують їхнє враження, відповідають на питання, які виникають.

Бесіди

Бесіди проводяться як індивідуальні, так і групові. І в тім і в іншому випадку чітко

визначається мета: що необхідно з’ясувати, чим можемо допомогти. Зміст бесіди лаконічний,

значимий для батьків, підноситься таким чином, щоб спонукати співрозмовників до

висловлення. Педагог повинен уміти не тільки говорити, але й слухати батьків, виражати

свою зацікавленість, доброзичливість.

Консультації

Звичайно складається система консультацій, які проводяться індивідуально або для підгрупи

батьків. На групові консультації можна запрошувати батьків різних груп, що мають однакові

проблеми або, навпаки, успіхи у вихованні (примхливі діти; діти з яскраво вираженими

здібностями до малювання, музики). Цілями консультації є засвоєння батьками певних знань,

умінь; допомога їм у розв’язанні проблемних питань. Форми проведення консультацій різні

(кваліфіковане повідомлення фахівця з наступним обговоренням; обговорення статті,

заздалегідь прочитаної всіма запрошеними на консультацію; практичне заняття, наприклад,

на тему «Як розучувати з дітьми вірші»).

Семінари-практикуми

Батьки, особливо молоді, мають потребу в придбанні практичних навичок виховання дітей. Їх

доцільно запрошувати на семінари-практикуми. Ця форма роботи дає можливість розповісти

про способи й прийоми навчання й показати їх: як читати книгу, розглядати ілюстрації,

розмовляти про прочитане, як готувати руку дитини до письма, як вправляти артикуляційний

апарат.

Батьківські збори

Батьківські збори проводяться групові й загальні (для батьків усього закладу). Загальні збори

організовуються 2-3 рази на рік. На них обговорюють завдання на новий навчальний рік,

результати освітньої роботи, питання фізичного виховання й проблеми літнього оздоровчого

періоду й т.ін. На загальні збори можна запросити лікаря або представника методичної

служби міста. Передбачаються виступи батьків. Групові збори проводяться раз в 2-3 місяці.

На обговорення виносять 2-3 питання (одне питання готує вихователь, по іншимі можна

запропонувати виступити батькам або комусь із фахівців). Щорічно одні збори доцільно

присвячувати обговоренню сімейного досвіду виховання дітей. Вибирається тема, злободенна

для даної групи, наприклад, «Чому наші діти не люблять працювати?», «Як виховати у дітей

інтерес до книги», «Телевізор — друг або ворог у вихованні дітей?».

Круглий стіл

Круглий стіл по проблемі інтелектуального розвитку дошкільників. У ньому беруть участь

вихователь-методист, психолог, вихователі груп і інші фахівці. Учасники вільно спілкуються

один з одним. Темами подібних засідань можуть бути такі, як «Розвиток допитливості у

дошкільників», «Розвиток мовлення», «Спеціальна готовність дитини до школи» і ін. Такі

засідання можна провести в кожній віковій групі, ставлячи акценти на завданнях програми, за

якою працює ДНЗ. Доцільно використовувати такі методи, як постановка дискусійних питань,

аналіз педагогічних ситуацій, повідомлення фахівців з проблеми, обмін досвідом батьків,

відповіді на їхні питання фахівців. Тут можна показати батькам відкрите (або відеозапис)

заняття з дітьми, організовувати виставку літератури для дітей і батьків по проблемі.

Пропонується розкрити батькам сутність навчання дошкільників, його специфіку, яка полягає

у використанні ігрових прийомів. Як наочність доречним буде відкрите заняття для батьків з

дітьми або ж відеоматеріали фрагментів занять з математики, розвитку мовлення й ін., варто

звернути увагу на дидактичний матеріал, методи навчання дітей, сюрпризні моменти на

заняттях

Дискусія

Дискусія по проблемі, наприклад, розумового виховання дітей. Таку дискусію добре провести

з батьками старшої групи, заздалегідь запросивши фахівців: учителів початкових класів,

психолога, вихователів старшої групи. Можна використовувати такі методи, як постановка

спірних питань, ознайомлення батьків з результатами тестування дітей, надання слова

фахівцям, аналіз педагогічних ситуацій. Рекомендується проведення дискусій за аналогією з

телевізійними «Ток – шоу»: наприклад, розподілити учасників на дві групи: перша – ті, хто

вважає, що розумовий розвиток дитини — це вміння писати, рахувати, читати; друга – батьки з

протилежною точкою зору. Головне – це всебічний розвиток дитини, її пізнавальна активність.

Необхідно дати можливість висловитися представникам протилежних думок, надати слово

фахівцеві, аргументувати правильну точку зору. Для підвищення інтересу слухачів до

проблеми можна навести як приклад висловлювання дітей, продукти дитячої творчості,

відеоролики й ін. Наприкінці підвести підсумок.

Усні журнали

Журнал складається з 3-6 сторінок, по тривалості кожна займає від 5 до 10 хвилин, таким

чином, загальна тривалість становить 40 хвилин. Досить великий обсяг інформації,

розміщений у відносно короткому відрізку часу становить значний інтерес для батьків. Кожна

сторінка журналу — це усне повідомлення, яке може бути проілюстровано дидактичними

посібниками, прослуховуванням магнітофонних записів, виставками виробів, малюнків, книг.

Батькам заздалегідь пропонується література для ознайомлення з проблемою, практичні

завдання, питання для обговорення. Ця форма може проводитися регулярно із заданими

рубриками, які мають місце в тому або іншому журналі. Наприклад, «Поради фахівця», «Це

цікаво знати», «Говорять діти» і ін.; рубрики наповнюються педагогічним змістом по темі.

Наприклад, поради може дати психолог, соціальний педагог, лікарі, і інші фахівці. В «Усному

журналі» висвітлюються актуальні проблеми інтелектуального розвитку дитини. Головне –

зробити ці зустрічі неформальними, а зацікавити батьків, відповідати на хвилюючі їхні

питання, не захоплюватися теорією питання, а підносити матеріал переконливо, доступно,

опираючись на їхній досвід.

Наочні форми

роботи з батьками включають підготовку пам’яток, папок – пересувок, матеріалу на стендах,

фотовиставки й ін. Наприклад, можна підготувати для батьків у письмовому вигляді

показники розумового розвитку дітей по вікових групах або запропонувати наочний матеріал,

на формування пам’яті, уваги, уяви, мислення, а також варіанти проведення дидактичних ігор

з дітьми.

Брифінг

Зустріч, на якій коротенько викладається позиція по одному зі злободенних питань. Може

проводитися вихователем-методистом, вихователем групи або фахівцем, що заздалегідь

готується до відповіді на запитання по певній темі. Дозволяє максимально активізувати

батьків. Дві команди, одна задає питання – інша відповідає; організатор задає питання –

батьки відповідають.

Батьківські конференції

Основна мета конференції — обмін досвідом сімейного виховання. Батьки заздалегідь готують

повідомлення, педагог при необхідності надає допомогу у виборі теми, оформленні виступу.

На конференції може виступити фахівець. Його виступ дається «для запалу», щоб викликати

обговорення, а якщо вийде, то й дискусію. Конференція може проходити в рамках однієї

дошкільної установи, але практикуються й конференції міських, районного масштабів.

Важливо визначити актуальну тему конференції («Турбота про здоров’я дітей», «Прилучення

дітей до національної культури», «Роль родини у вихованні дитини»). До конференції готуються

виставка дитячих робіт, педагогічної літератури, матеріалів, які відбивають роботу

дошкільних установ, і т.п. Завершити конференцію можна спільним концертом дітей,

співробітників дошкільного закладу, членів родин.

Сімейні клуби

На відміну від батьківських зборів, в основі яких навчально-повчальна форма спілкування,

клуб будує відносини з родиною на принципах добровільності, особистої зацікавленості. У

такому клубі людей поєднує загальна проблема й спільні пошуки оптимальних форм допомоги

дитині. Тематика зустрічей формулюється й запитується батьками. Сімейні клуби — динамічні

структури. Вони можуть зливатися в один великий клуб або дробитися на більш дрібні, — все

залежить від тематики зустрічі й задуму організаторів.

Бібліотека спеціальної літератури

Бібліотека спеціальної літератури — значна допомога в роботі клубів з проблем виховання,

навчання й розвитку дітей. Педагоги стежать за своєчасним обміном, підбором необхідних

книг, складають анотації новинок.

«Батьківська пошта» і «Телефон довіри»

Це нетрадиційні форми спілкування з родиною. Враховується зайнятість батьків. Будь-який

член родини має можливість у короткій записці висловити сумніви з приводу методів

виховання своєї дитини, звернутися по допомогу до конкретного фахівця й т.п. Телефон

довіри допомагає батькам анонімно з’ясувати які-небудь значимі для них проблеми,

попередити педагогів про помічені незвичайні прояви дітей.

Бібліотека ігор (ігротека)

Нетрадиційна форма взаємодії з родиною. Оскільки ігри вимагають участі дорослого, це

змушує батьків спілкуватися з дитиною. Якщо традиція спільних домашніх ігор

прищеплюється, у бібліотеці з’являються нові ігри, придумані дорослими разом з дітьми.

Гурток «Працьовиті ручки»

Гурток «Працьовиті ручки» залучає бабусь. Техногенне та швидке сьогодення, а також тіснява

або, навпаки, зайва розкіш сучасних квартир майже виключили з життя дитини можливість

займатися ручною працею, виготовленням виробів. У приміщенні, де працює гурток, діти й

дорослі можуть знайти все необхідне для художньої творчості: папір, картон, покидькові

матеріали тощо

Як уберегтися від коронавірусу:

поради для батьків

Відсьогодні на Хмельниччині, як і по всій Україні, відповідно до рішення Кабінету Міністрів розпочався тритижневий карантин у навчальних закладах. Але не слід вважати, що це додаткові канікули, адже першочергове завдання таких обмежувальних заходів – запобігти поширенню захворювання на коронавірусну інфекцію шляхом зменшення кількості контактів.

Дуже важливо, щоб батьки також чітко усвідомлювали свою роль у цьому процесі. Отож, пропонуємо перелік з декількох важливих кроків для батьків, які допоможуть їм захистити себе та дітей від зараження респіраторними вірусами:

💡 Тримайте дітей вдома, якщо вони захворіли (це стосується лише легких форм захворювання, при погіршенні стану обов’язково зверніться до свого сімейного лікаря).

Чому це важливо?

Дітям потрібен відпочинок, щоб одужати. Без достатнього відпочинку вашій дитині може знадобитися більше часу, щоб відчути себе краще. Людям з ослабленою імунною системою часто потрібно ще більше часу, щоб відновитися.

💡 Тримайте хворих і здорових дітей окремо.

• Уникати контакту із особами з проявами респіраторного захворювання, тримайтеся на відстані не менше 1-2 м від хворих людей.
• Шукати альтернативні способи участі дітей в зборах, наприклад дивитися їх по телевізору або в Інтернеті, щоб вони могли уникнути особистого контакту. Це особливо важливо для дітей з високим ризиком ускладнень грипу.

Чому це важливо?

Краплі, що містять віруси, можуть переміщатися не менше, ніж на 1-2 м, тому залишаючись на такій відстані від хворих людей, можна знизити ймовірність того, що ваша дитина захворіє.

💡 Навчіть своїх дітей завжди прикривати рот під час кашлю і чхання.

• Переконайтеся, що ваші діти прикривають ніс і рот серветкою, коли вони кашляють або чхають. Попросіть їх викинути використану серветку і негайно вимити руки.

Чому це важливо?
Прикривання носа і рота під час кашлю і чхання серветкою допомагає запобігти поширенню вірусу грипу через повітря і на ваших руках.

💡 Навчіть дітей правильно мити руки.

• Переконайтеся, що ваші діти ретельно і часто миють руки з милом і водою.
• Якщо мило і вода недоступні, дайте їм дезінфікуючий засіб для рук з вмістом спирту не менше 60% для очищення рук.
• Навчіть їх, як важливо мити руки, перш ніж торкатися їх очей, носа або рота.

Чому це важливо?

Миття рук знижує кількість респіраторних вірусів, які можуть поширюватися, коли ви торкаєтеся рук інших людей або торкаєтеся поверхонь і предметів, таких як столи і дверні ручки.

💡 Очищуйте поверхні та предмети, до яких часто торкаєтеся.

Очищуйте поверхні та предмети, до яких часто торкаються, такі як іграшки, столи, дверні ручки, поручні, клавіатури комп’ютера, телефони і іграшки.

💡 Чи видаляє мило і вода при очищенні респіраторні віруси, включаючи SARS-CoV-2?

• Так, застосування мила і води дозволяє ефективно очистити поверхні.
• Ви також можете використовувати спиртовмісні та хлорвмісні дезинфікуючі засоби. Завжди дотримуйтесь інструкцій з використання дезинфікуючих засобів, на етикетці продукту.

Чому це важливо?

Точний термін виживання вірусу SARS-CoV-2 на сьогодні не відомий, проте очищення поверхонь і об’єктів, до яких часто торкаються, знижує кількість вірусів, які можуть поширюватися під час дотику до зараженої поверхні, а потім до ваших очей, носа або рота.

💡 Будьте готовими і поінформованими.

• Будьте в курсі епідемічної ситуації із респіраторних захворювань, використовуючи офіційні джерела:
офіційний сайт ВООЗ https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019, офіційний сайт МОЗ України https://moz.gov.ua/koronavirus-2019-ncov, офіційний сайт ДУ «Центр громадського здоров’я МОЗ України» – https://phc.org.ua/

Семінар-практикум

«Інноваційні види рухової активності дошкільнят»

20.11.19р.

Майстер-клас

«Історія новорічної іграшки»

04.12.19р.

Школа молодого педагога

13.12.19р.

Педагогічна рада «Забезпечення системного підходу до охорони життя та зміцнення здоров′я»

28.11.2019р.

Зустріч вихованців ЗДО№27 з писменницею Н.Гуркіною

на відкритті  24.09.2019 року Центральної Бібліотеки для юнацтва.

 Власноруч вигтовлені педагогами ЗДО№27

«Тихі книги» по сюжетно — рольовим іграм для роботи з дошкільнятами.

Студія словотворчості

«Поетична сторінка» 

«Осінній переполох»

практичний показ роботи   навчання раннього читання з елементами методики  М.О.Зайцева 19.09.2019р.

Вихователі середньої групи №2 Подоляночка Гертичук Н.В., Кашуба М.Г.  ІІІ рік поспіль ведуть студію словотворчості  «Поетична сторінка» де розширюють та поглиблюють знання дошкільників в умінні читати склади за методикою М.О.Зайцева, працювати в парах, розвязувати цікаві завдання за допомогою мнемотаблиць, розвивають звязне мовлення, слухове сприйняття, сенсомоторику, координацію рухів, розвивають просторову орієнтацію, виховують впевненість, працьовитість у своїх  вихованців.

                     

Маленькі лучани відсвяткували

День Незалежності

Субота, 24 серпня 2019, 10:00 – Газета Конкурент

              У Луцькому дитячому садку №27 «Незабудка» відбулося свято до Дня Незалежності. Тут зібралися вихователі, батьки та найменші лучани.

«Живи, Україно, живи для краси.

Для правди, для волі.

Шуми, Україно, як рідні ліси,

Як вітер в широкому полі», — прозвучало на святі.

         Дорослі та діти брали участь в грі, у якій пригадували пісні про Україну. За це отримали невеличкі подарунки. Прозвучав Гімн України, а діти виконали гімн садочка. Хвилиною мовчання вшанували пам’ять тих, хто загинув, відстоюючи цілісність нашої держави. Жовто-блакитні стрічки маленькі лучани почіпляли на голуб миру, що у сквері садочка. А в кінці свята усі скуштували смачний коровай.

 

 

 

 

 

 

 

Зустріч з працівниками поліції

в рамках місячника Безпеки життєдіяльності дитини.

08.04.2019 р.

Зустріч з працівниками ДСНС

в рамках місячника Безпеки життєдіяльності дитини.

11.04.2019 р.

 

Творча зустріч дошкільнят ЗДО№27

 з дитячою писменницею

Бугай Наталією Володимирівною.

В теплій атмосфері 20 березня 2019 року, в рамках тижня «Театралізації»,  відбулася творча зустріч виховнців усіх вікових гру ЗДО №27 з чудовою дитячою писменницею Наталією Володимирівною Бугай. У дружньому колі автор дитячих творів розповіла дошкільнятам про свою роботу, прочитала свої твори, презентувала виставку власноруч виготовлених ляльок — мотанок. А діти із задоволенням поділилися своїми творчими досягненнями: заспівали пісню та прочитали вірші, автором, яких є Бугай Н.В.

Заклад дошкільної освіти запрошує на

«Осінній парад гарбузів»

Інтелектуальний математичний марафон – змагання в старших групах «Математичні заморочки»

(логіко – математичний розвиток )

30.10.2018рік.

                     В рамках взаємовідвідування та оцінювання роботи педагогів старших груп ЗДО№27 був проведений інтелектуальний марафон — змагання «Матетматичні заморочки». Мета марафону полягала у формуванні в дітей старшого дошкільного віку інтересу до математики, створюванні ігрових умов для розвитку уваги , пам’яті, логіки, виховуванні самостійністі при вирішенні завдання, вміння працювати в колективі , плануванні своєї діяльності, творчості виконання завдання. Роботудошкільників оцінювала «Рада мудрійших.»

 

День Вишиванки у ЗДО№27

(17.05.2018р.)

Встає над світом щире сонце вранці

І землю гріє променем ясним.

А я іду по світу в вишиванці.

Я — українець! І горджуся цим.

«Осінній гостинний двір»

Власноруч зроблена педагогами ДНЗ№27 з осінніх дарів виставка «Гостинний двір».

Майстер — клас для педагогів по лозоплетінню.

В рамках тісної співпраці педагогічного колективу та батьківської громади був проведенний майстер-клас з виготовлення патріотичних оберегів  з лози.

 Творча майстерня «Основи професіоналізму»

(для вихователів міста кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої катеогрії», педагогічне звання «вихователь — методист»)

ШКОЛА МОЛОДОГА ПЕДАГОГА.

           І засідання шкли молодого педагога проведене у жовтні 2017року, де молоді колеги ознайомилися із нюансами проведення організованої навчально — виховної діяльності в ДНЗ, веденням календарного та перспективного планування, дали відповіді в анкеті «Професійні здібності вихователя»

ТРЕНІНГ «Тайм — менеджмент в системі роботи педагога ЗДО»

 

 

 

Консультпункт «Сучасний вихователь творець комфортного дитинства»