Поварчук Оксана Владиславівна керівник музичний
Федорчук Людмила Степанівна керівник музичний

Шановні діти та батьки!

Хочемо поділитися ссилкою на відкритий, керівником музичним ЗДО№27 Поварчук О.В.,  музиний ютюб канал:

https://www.youtube.com/channel/UC3aG8ArcKVSfais0EvZo6gA/ 

та запропонувати переглянути відео ролік «Музична чарівна майстерня».

Шановні діти та батьки!

Пропонуємо Вам, від сьогодні, 06.05.2020року, прияняти участь у цікавому конкурсі з виготовлення музичних інструментів, який для Вас запропонувала керівник музичний ЗДО№27

Поварчук Оксана Владиславівна

«Інструмент виготовляй — весело на ньому грай».

                Граючи на нетрадиційних інструментах, діти спілкуються, фантазують та само реалізуються; переживають музику як радість і задоволення. Вони знаходять власні форми спілкування з музикою: діючи з такими інструментами, кожна дитина дізнається, яким може бути звук від удару, погладжування, трусіння предмета, постукування по ньому пальцем, долонею тощо. Навчання дітей гри на музичних інструментах: сприяє вихованню відповідальності, адже формує вміння грати в ансамблі, співпрацювати одне з одним допомагає долати невпевненість і нерішучість розширює музичний кругозір сприяє розвитку природних здібностей та психічних процесів — відчуття ритму, музичної пам’яті, художнього смаку, творчої ініціативи, мислення, уяви

         Отож,ми оголошуємо конкурс на виготовлення нетрадиційного музичного інструменту. Використовувати можна будь-який підручний матеріал. Головне правило — робити з задоволенням! Вмикайте уяву і творіть нові інструменти для шумового оркестру ,в якому ми обов‘язково заграємо усі разом!

Фото дитини з роботою надсилайте вихователям.

Термін до 13.05.2020р. Успіхів!

Шановні діти та батьки!

Керівник музичний ЗДО№27, Поварчук Оксана Владиславівна, запрошує Вас відвідати  наступний урок Білочки Розумниці та навчитися використовувати конструктор ЛЕГО при виконанні музичних мелодій та отримати музичний позитив разом із  білочкою.

Шановні діти та батьки!

Керівник музичний ЗДО№27, Поварчук Оксана Владиславівна, запрошує Вас відвідати  урок Білочки Розумниці та отримати музичний позитив під час гри у оркестрі для білочки.

Запрошуємо Вас провести пізнавально свій час у карантині. Давайте разом відправимося у цікаву музичну  подорож із Іжачком Всезнайкою та його друзями,щоби вивчити пісеньку «Сонечко» з допомогою мнемотехніки, яку для Вас підготувала 29.04.2020р.

керівник музичний ЗДО №27

Поварчук Оксана Владиславівна.

МУЗИКА В ЖИТТІ ДИТИНИ

                  Дошкільний вік – це час максимального заохочення до світу прекрасного. Мета музикально – естетичного виховання основується загальними вимогами нашого суспільства.
                 Музика супроводжує людину все її життя. Д.Шостакович сказав: «В біді, в радощах і відпочинку – музика завжди з людиною. Вона так міцно ввійшла в життя, що її сприймають як належне, як повітря яким дихають. Не замислюючись, не помічаючи… Наскільки бідніше став би наш світ, якби втратив цю чудесну своєрідну мову, яка допомагає людям зрозуміти один одного».
                  Наша задача вчити дітей розуміти «цю прекрасну своєрідну мову», постійно розвивати музичний смак. Необхідною умовою формування особистості – це гармонічне поєднання розумового та фізичного розвитку, моральна чистота та естетичне ставлення до життя та музики. Досягти цього можна тільки правильно організувавши музичне виховання дітей.
                   Естетичне виховання направлене на розвиток вміння дошкільнят сприймати, почувати і розуміти прекрасне, помічати добре та погане, творчо, самостійно діяти, заохочуючись різними видами художньої діяльності.
                    Одним з самих яскравих способів естетичного виховання – є музика. Щоб вона виконувала цю важливу функцію, необхідно розвивати в дитині загальну музичну підготовку. Які ж основні ознаки загальної музичності?
                     Перша ознака музичності – вміння почувати характер, настрій музичного твору, співпереживати почутому, виявити емоційний настрій, розуміти музичний образ. Музика хвилює маленького слухача, викликає зворотну реакцію, знайомить з життєвими явищами, породжує асоціації. Ритмічне звучання маршу викликає в нього радість, збудження, а п’єса про хвору ляльку навіює жалість.
                   Друга ознака музичності – вміння вслуховуватись, порівнювати, оцінювати, це необхідне в елементарно – слухової культурі. Наприклад, діти порівнюють прості особливості музичних звуків (високі та низькі, темброве звучання роялю та скрипки), вчаться розрізняти просту структуру музичного твору (заспів пісні, приспів, три частини п’єси). Визначають виразність контрастних художніх образів – протяжний характер заспіву та енергійний рухливий приспів. Постійно збирається запас улюблених творів. Які діти дуже люблять слухати та виконувати, закладаються основи музичного смаку.
                   Третя ознака музичності – виявлення творчого ставлення до музики. Слухаючи музику, дитина по своєму уявляє художній образ, передаючи його в співі, грі, танці. Діти виконують «Вільний танок», використовуючи вже знайомі танцювальні рухи в різних комбінаціях, та додаючи свої, особливі. Діти імпровізують прості пісеньки.
                     З розвитком загальної музичності у дітей з’являється емоційне ставлення до музики, удосконалюється музичний слух, породжується творче уявлення. Музичне виховання – це комплексний розвиток загальної музичності, формування індивідуальності дитини в цілому.

Роль родини в музичному розвитку дитини

         При народженні кожна дитина має тонкий музичний слух і добре відчуття ритму. Втім, якщо ці здібності не розвивати, з часом вони згасають. На думку дослідників, саме завдяки музичному слуху та відчуттю ритму малюки здатні сприймати мовлення людей. Із суцільної мішанини звуків вони з часом починають виокремлювати слова, упізнаючи їхні ритмічні схеми. Усього за кілька місяців у пам’яті малюків накопичуються сотні слів — звукових елементів.
Малюки ростуть. І в цей час необхідно розвивати їхні розумові здібності, збагачувати палітру емоційності, зміцнювати духовне та психічне здоров’я та навіть формувати теплі, довірли­ві стосунки з однолітками та батьками можна за допо­могою свідомого навчання музики.
Дитина вчиться, насамперед, у батьків — бо вони є пер­винною основою її знань, свідомості та буття. Батьки мають спонукати своїх дітей до музичної творчості, брати разом з ними участь у різних творчих заходах, влаштовувати родинні свята, вечори розваг, створювати імпровізовані оркестри. Якщо дитина захотіла влаштувати самодіяльний концерт удома — батькам варто натхненно підтримати цю ідею.
Родинні свята узагалі мають велику силу. День Матері, День
Батька, Дні народження, які супроводжуються піснями, танцями, віршами, не лише згуртовують родину, а й допомагають сформувати у дитини ціннісні поняття, розкривати її творчі здібності. Батькам слід прищеплювати своїм дітям любов до Батьківщини, шанобливе ставлення до літніх людей, співчуття до людей з обмеженими можливостями. А музика у цьому лише допомагатиме.
Ми пропонуємо батькам також відвідувати разом з дитиною концерти, театральні вистави, переглядати дитячі телепередачі, які сприяють наповненню духовного світу дитини, розширенню її світогляду, ознайомленню з традиціями, святами, казками укра­їнського народу. Збагатити дітей музичними враженнями допо­можуть, зокрема, такі телепередачі, як «Крок до зірок», «Срібний апельсин», «Уроки тітоньки Сови», «Веселі нотки».
Проте найліпшим прикладом для своїх дітей є самі батьки. Вони є основним джерелом, звідки дитина бере зерна істини. А про­аналізувати рівень зацікавленості батьків музичним розвитком сво­єї дитини можна за допомогою анкетування.
Музика має великий вплив на формування свідомості дитини, її духовного світу, сприймання навколишнього світу. Будь-яке му­зичне спілкування з дитиною слід будувати наспільній діяльності, партнерстві, де ведучий — дорослий, а партнер-учасник — дитина.
Любов до музики, прищеплена в дитинстві, може стати міцною основою подальших досягнень та успіхів дитини. Раннє навчання музики відкриває широкий шлях доінтенсивного розвитку сен­сорних здібностей, створює надійний фундамент для становлення й подальшого розвитку всіх пізнавальних процесів, гармонійного поєднання емоційного і раціонального, духовного життя людини у майбутньому.

Фестиваль «Різдвяні дзвоники — 2019»

18.01.2019 р.

              Щорічною традицією у ЗДО 327 стало проведення фестивалю дитячої творчості «Різдвяні  дзівночки», у якому приймають участь педагогічний колектив  та усі вихованці  закладу освіти.

Фестиваль «Музична скарбничка»

Щорічно дошкільники ЗДО№27 приймають участь у міському фестивалі юних талантів «Музична скарбничка». В цей раз фестиваль відбувся 17.04.2018 року у ЗДО№25 м. Луцька, де вихованці заклажду дошкільної освіти №27 «Незабудка» приймали участь з музичною композицією «Весняна фантазія» під музику Поля Моріа.

Тож ми наголошуємо:
Підтримайте свою дитину, до­поможіть їй розкрити себе, адже, як стверджував Василь Сухомлинський, музичне виховання — це не виховання музиканта, а, переду­сім, виховання людини/

Фестиваль

«Різдвяні піснеспіви»